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Local Informations NO-BREAK KS® Descrição de Operação
  • 2018.04.17 EURO-DIESEL (UK) LTD ARE PLEASED TO ANNOUNCE OUR 2018 WORK EXPERIENCE WEEK FOR GRADUATE ELECTRICAL ENGINEERS: 11-15 JUNE

     

    If you are currently working at a Consulting Engineers in the UK and are involved with critical power solutions or want to learn more about UPS technologies, our Workplace Secondment Week is an ideal opportunity for you to further your knowledge.

    You will spend time with our management/engineering teams and will cover the several areas. 
    Please follow this link to discover the detailed program.
    Places are limited; if you are interested in this placement, please ensure that your employer would be happy
    for you to take up this opportunity before contacting us and send an email with your contact details, CV and a brief summary of why the placement is of interest to you and how it would benefit you in your role.
    Deadline: end of business Wednesday 16/05/18.
    E: *moc*leseid-orue+ku*ofni
    NB: EDUK will confirm after the deadline if your application has been successful.
    EDUK will assist with UK travel costs – attendees to cover their own accommodation.
  • 2018.03.30 Opening of the newest EURO-DIESEL’s subsidiary in Santiago of Chile

    It’s with great honor we announce the opening of the newest EURO-DIESEL’s subsidiary in Santiago of Chile.

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  • 2017.09.29 Recertification for EURO-DIESEL UK

    EURO-DIESEL (UK) Ltd (EDUK) is pleased to announce its successful recertification to: ISO 9001 Quality Management, ISO14001 Environment Management, OHSAS 18001 Occupational H&S Management.

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  • 2017.04.10 Come and visit us at fairs and shows around the world

    Taking advantage of our worldwide network, we participate in many exhibitions about Data Center, Airport & Industry.

    Check out our next destinations!

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  • 2017.02.08 EURO-DIESEL has been rated as STRONG

    EURO-DIESEL has been rated as “STRONG” in a new analysis of Europe's 687 largest Electrical Component Manufacturers. This is the highest accolade awarded and reflects our excellent performance over the last 12 months.

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  • 2017.01.05 FORTRUST adopts Diesel Rotary UPS for backup power

    Is it a generator? A UPS? A flywheel? The new backup power systems at colocation specialist FORTRUST bring these elements together. As FORTRUST expands its Denver data center, it will use Diesel Rotary Uninterruptible Power Supply (DRUPS) from E1 Dynamics to provide emergency power during utility outages. The DRUPS unit features a diesel engine and a rotary UPS that uses kinetic energy, eliminating the need for batteries.

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como funciona: descrição de operação

Descrição de Operação

Vídeo de Animação: Atuação do NO-BREAK KS® durante falta de energia elétrica

 


 

Modo de Condicionamento

No modo de condicionamento, quando o fornecimento da rede está dentro das tolerâncias, a máquina síncrona atua como motor, acionando o eixo principal e assim o acumulador, armazenando a energia cinética.

Quando o rotor interno roda a 1500 rpm (50 Hz) ou 1800 rpm (60 Hz), o rotor externo roda no máximo a 3000 rpm. A energia cinética é assim armazenada.

99% do tempo ou mais, o NO-BREAK KS® opera no modo de condicionamento e garante o fornecimento de energia elétrica limpa e condicionada à carga.

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Modo Independente  

No modo independente, durante uma falha de rede ou perturbação de tensão, a energia cinética acumulada é então transferida para o estator-alternador que atua como gerador. Isto ocorre sem qualquer interrupção para o usuário.

Pouco tempo depois, o motor diesel parte e acopla ao estator-alternador fechando a embreagem eletromagnética. A energia é então direcionada do motor diesel para a máquina síncrona e depois para as cargas.

 

Sequência: 

  • QD1 abre
  • A energia cinética transferida do rotor externo mantém a frequência a 50 Hz (ou 60 Hz) dentro de +/- 1%
  • O motor parte
  • A embreagem eletromagnética fecha
  • Quando o motor alcança 1500 rpm (1800 rpm para 60 Hz), ele transfere a potência para a carga, até o fornecimento da rede voltar.

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Transferir do Modo de Condicionamento para o Modo Independente

Transferir do Modo de Condicionamento para o Modo Independente

Este gráfico mostra a transferência do modo de condicionamento para o modo independente e de volta: A frequência é mantida dentro de pequenas tolerâncias, a velocidade do acumulador diminui e então o motor diesel parte para fornecer potência à carga.

No caso da partida do motor diesel falhar, a embreagem eletromecânica fecha durante pouco tempo após abertura do QD1 e a energia cinética do acumulador faz o motor diesel partir. Isto dá ao NO-BREAK KS® uma possibilidade de partida redundante, uma segunda garantia para fazer o motor partir.

 

O NO-BREAK KS® é o único sistema disponível no mercado que garante a partida do motor diesel.

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Retorno da Rede: Voltar para o Modo de Condicionamento   

  • O NO-BREAK KS®‚ sincroniza com a rede de eletricidade.
  • O rotor exterior é reacelerado para a sua rotação nominal.
  • Quando a energia cinética nominal está armazenada, QD1 fecha.
  • A embreagem eletromagnética abre.
  • O motor diesel trabalha a rotação sem carga para arrefecer e eventualmente parar.

 

O sistema assegura a carga crítica contra um número ilimitado de repetidas falhas da rede.